Darujte :-)

Nabízíte nebo sháníte nějaké orchideje, knihy, vitríny, substráty ...?
aja

Darujte :-)

Příspěvek od aja »

Najde se zde někdo,kdo daruje přebytky orchidejí začínající mladé pěstitelce ..... Děkuji předem Aja
Gabča.H
Kontaktovat uživatele:

Re: Darujte :-)

Příspěvek od Gabča.H »

Já můžu jenom levně prodat :oops:
Renča

Příspěvek od Renča »

Taky mohu levně prodat
Mějte se sluníčkově Renča
Míra
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Míra »

Když začínáte, kupte si je v Baumaxu na zkoušku, tam to není drahé obzvláště, pokud jsou po odkvětu. Víte, každý z nás nějak začínal a rostliny si musel pořídit také sám.
evulka

Příspěvek od evulka »

Já jsem také začátečník a je pravda že se dají sehnat i phaly do 100Kč, musí se hledat ,také nechci moc investovat když si nejsem jistá výsledkem :roll: ale když se to podaří ta radost :P to je nade vše....
carniflora
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od carniflora »

Na zkoušku můžu doporučit rúzné výprodejové akce v zahradnických centrech. Nakoupíte tam různě více či méně poškozené rostliny za opravdu symbolické ceny. (kolem 39-50Kč) A to různé druhy, pokud se nepodaří ji zachránit tak to není taková škoda a pokud ano o to větší radost.
Obrázek
wiolan

Příspěvek od wiolan »

carniflora píše:Na zkoušku můžu doporučit rúzné výprodejové akce v zahradnických centrech. Nakoupíte tam různě více či méně poškozené rostliny za opravdu symbolické ceny. (kolem 39-50Kč) A to různé druhy, pokud se nepodaří ji zachránit tak to není taková škoda a pokud ano o to větší radost.

jenomže pokud se to nepodaří, může takový neúspěch začátečníka odradit.
Já bych doporučila koupit zdravé rostliny, druhy snadné na pěstování.
Přeji hezký den, Věra

www.orchideje.freepage.cz
aja

Příspěvek od aja »

Upřímně řečeno jsem se s cenou 39-50 Kč ještě nikde nesetkala, hlavně pokud si člověk koupí rostlinky ve výprodeji má velikou šanci že si něco s ní přiveze domů navíc.
olaw
Moderátor
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od olaw »