Paphiopedillum Maudiae

Cypripedium, Paphiopedilum, Phragmipedium …
vera pokorna

Paphiopedillum Maudiae

Příspěvek od vera pokorna »

Dobrý den,
posílám fotku mého nakvétajícího Paph. Maudie-dvojčete. ještě se mi to nikdy nestalo, aby u Maudie takhle na jednom stvolu byla dvě poupata.
Sice kvete ochotně a někdy i 2x do roka, ale tohle jsem ještě neviděla. jsem ale začátečník, tak si ráda přečtu vaše zkušenosti :)
Přílohy
dvojče.jpg
hanka2

Re: Paphiopedillum Maudie

Příspěvek od hanka2 »

To bude nádhery až vykvetou,těším se! :P
Danicka
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Danicka »

Ahoj,ja jsem loni dala sve neteri tento strevic a mel take u sebe male dvojce,ale nedokvetlo.Ted ho ma opet a prvni uz kvete,tak uvidime,ale to druhe asi zase nedojde-prijde mi,ze se vubec nedotvari dal.Je mi to zahadou proc,kdyz u ost. strevicu treba mych ruzovych se utvori 3 poup a vsechny bez problemu kvetou.Nejlepsi odpoved da jiste Paphio.Jo a kdyz uz jsme u tech strevicu,tak mam na nich takove rezave fleky.Co je to?
Paphio
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Paphio »

Jeden z rodičů P. Maudiae- P. callosum má v dobrých podmínkách často 2 květy. Druhý rodič- P. lawrenceanum jsem ještě dvoukvětý neviděl. Růžové delenatii kvete často 2 někdy i 3 květy.
vera pokorna

Příspěvek od vera pokorna »

Aha!! Díky za odpověď :) Jsem zvědavá, jestli kytka dotáhne oba, pokud ano, pošlu foto.
Nyní mi kvete Paph. King Arthur na dvou stvolech najednou - též poprvé, vždy kvetl jen na jednom a myslím, že se mu pomohlo venčením přes léto a na jaře nasypáním suchého kravince do substrátu - někdo to tady na fóru radil. Nebo to bude Biplantolem - od jara s ním hnojím.
Nevím. Každopádně všechny moje střevíce jsou letos v abnormálně dobré formě - uvidíme, co udělá zima.
bersekr

Příspěvek od bersekr »

paphiopedilum maudiae green sa pomaly otvara, tak snad to dotiahne do zdarneho konca
Přílohy
DSC08627.jpg