Hmm ... Keby len Česká pošta !
Mám osobnú skúsenosť, keď ani istá kurierská firma nedoručila balík s rastlinami. Najprv prišla sms, že balík bude doručený v daný deň, v časovom rozmedzí cca 2 hod. Bolo to odpoludnie a tak sedím v práci (nechávam si takmer všetko doručovať do práce - tam ma zastihnú vždy) a kuriér nikde. Došla mi trpezlivosť a odišiel som domov, kde na nete prostredníctvom sledovacieho čísla zisťujem, že balík bude doručený druhý deň (nemám internet v mobile, tak som to nehohol overiť v práci). Myslíte, že dali nejaké info o tom ? Druhý deň znovu čakám - to už neposlali žiadnu sms a zase nič. Znova doma zisťujem, čo sa deje. Dovolať sa im nedá - dvihne to automat a ponúkne max. zistiť stav doručenia vašej objednávky (i keď ani to poriadne nevedel). Na stránkach dopravcu info, že balíček bol poškodený a musia ho skontrolovať.
Došla mi trpezlivosť, tak som sa vybral do depa. Balík bol samozrejme tam - poškodenie bolo v rozsahu ľahkého pokrčenia a mierneho roztrhnutia rohu kartónovej krabice. Vraj to museli prebaliť a uistiť sa o stave zásielky, či nie je poškodená. A hádajte ... Prebalili to do ešte horšej, pokrčenej a potrhanej škatule. No spuer, si vravím- hlavne, že im človek za to platí ...
Rastliny si pobudli asi 4, či 5 dní v tme a pred odoslaním som žiadal predajcu, aby ich nezalievali (pre prípad, že by sa ochladilo - objednával som v apríli). Našťastie boli v pohode.