Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je pát 29. bře 2024 12:25:49



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 
 Nekvete 
Autor Zpráva

Registrován: čtv 26. črc 2012 18:58:15
Příspěvky: 17
Příspěvek Nekvete
Hezký den. Mám celkem 3 orchideje, běžný druh Phal. a ani jedna mi nekvete. U jedné uschnul celý "stonek" a zbyly tedy jenom listy, které jsou normálně zelené a rostou. Co s tím? Mám květinu vyhodit nebo za čas vyroste nový stonek? Další stonek má, ale vůbec neroste,ani na něm nejsou pupeny. Měla bych ho nějak zkrátit nebo ho mám nechat.Listy normálně rostou.A u poslední se dokonce tvoří i na stonku nové šlahouny s pupeny,ale pouze zde. Jinak opět na celém stonku nic. Rostliny loni krásně kvetly, to byly tedy koupené. Poraďte prosím, jsem absolutní začátečník. zalévám je jednou týdně máčením a i je hnojím hnojivem rozpuštěným ve vodě.Díky za každou radu


pát 10. kvě 2013 14:58:24
Profil

Registrován: pát 01. led 2010 19:06:51
Příspěvky: 7495
Příspěvek Re: Nekvete
Phalaenopsisy odkvetou a nějaký čas odpočívají, něktré kratší, některé delší dobu. Ten, který nemá žádný stvol, normálně ošetřujte, dříve nebo později vykvete. Ten druhý má pravděpodobně nedorostlý stvol, který buď ještě doroste a vykvete, nebo taky ne. Někdy se to stane. Ale opět rostlina vytvoří nový. A ten, co má rozvětvený stvol, nechejte normálně vykvést. S vašimi rostlinami se nic špatného neděje, jen si po kvetení potřebují odpočinout.


pát 10. kvě 2013 15:13:54
Profil

Registrován: čtv 26. črc 2012 18:58:15
Příspěvky: 17
Příspěvek Re: Nekvete
Zdenka píše: