Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je čtv 28. bře 2024 13:53:47



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 
 Dendrobium vhodné k navázání na kůru 
Autor Zpráva

Registrován: pát 14. bře 2014 20:21:11
Příspěvky: 1
Příspěvek Dendrobium vhodné k navázání na kůru
Dobrý den!
Právě jsem se zaregistroval na fóru. Jsem pěstitel začátečník. Docela se daří. Už jsem se dostal dál než k "faleňákům" z obchodu. Rád bych zkusil pěstování na kůře a dočetl jsem se zde, že by pro to bylo nejvhodnější právě to dendrobium. Jedno už mám, ale to je vážně obří. Rád bych se zeptal, jestli se zde i nějak "changuje" se sazenicemi. :) rád bych sehnal nějákou sazenici, kterou bych si tedy vyvázal. Jsem z Prahy. Kdyby mi někdo nějakou prodal, byl bych rád. Jen bych se chtěl jestě zeptat, když použiju trochu mechu, jestli je jedno, který druh. Nebo musí-li to být rašeliník. Díky moc za info. Snad mi odpustíte ješte ne příliš odborný a spíše všeobecný dotaz :) trochu se toho děsím, asi se za chvíli budu muset kvůli orchidejím přestěhovat do většího bytu :) :D


pát 14. bře 2014 20:35:23
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: pát 10. říj 2008 7:23:17
Příspěvky: 4046
Příspěvek Re: Dendrobium wardianum
Příští týden je v Praze burza Živá exotica, 22.3. od 10 hod. Praha - Holešovice. Můžete přijet, určitě si vyberete...Věra


pát 14. bře 2014 21:55:56
Profil Zobrazit autorovy stránky
Administrátor

Registrován: úte 29. črc 2008 14:35:34
Příspěvky: 3344
Bydliště: Senetářov. okr. Blansko
Příspěvek Re: Dendrobium vhodné k navázání na kůru
Buďte vítán.
I když Dendrobia obvykle v přírodě rostou na holé kůře stromu, v kultuře a zvláště v bytové, jsou obvykle častěji pěstovány v malých květináčcích s hrubým epifytním substrátem. Důvodem jsou především velmi suché podmínky v bytě často spojené s nemožností pravidelného rosení nebo namáčení.