Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je sob 20. dub 2024 0:13:38



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 Uschlé bílé kořeny 
Autor Zpráva

Registrován: úte 28. úno 2012 17:47:57
Příspěvky: 9
Příspěvek Uschlé bílé kořeny
Nedávno jsem rostlince zastřihla kořeny, protože se mi zdály být uhnilé. 2 týdny na to ji povadly listy a když jsem ji vyndala z nádoby zjistila jsem, že kořeny jsou suché a tenké jako papír, ale i přes to rostlince začíná růst nový list. Chtěla jsem se zeptat co mám s rostlinkou dělat a zda by pomohl nový substrát. Jsem začátečník.


Přílohy:
Poznámka: kořeny orchideje
orchidej - koreny.JPG
orchidej - koreny.JPG [ 90.46 KiB | Zobrazeno 9262 krát ]
úte 28. úno 2012 17:55:17
Profil
Administrátor

Registrován: úte 29. črc 2008 14:35:34
Příspěvky: 3344
Bydliště: Senetářov. okr. Blansko
Příspěvek Re: Uschlé bílé kořeny
Myslím, že tohle by měla kytka zvládnout. Stačí zasadit do nejlépe čerstvého substrátu, trochu hlouběji do květináče ať se později jak rostlina poroste dá substrát dosypávat, a opatrně zalévat vždy, když je substrát téměř vyschlý.
Hezký den
Pavel


úte 28. úno 2012 21:08:03
Profil Zobrazit autorovy stránky

Registrován: stř 03. lis 2010 20:23:55
Příspěvky: 2909
Příspěvek Re: Uschlé bílé kořeny
Ewusinka píše:
Nedávno jsem rostlince zastřihla kořeny, protože se mi zdály být uhnilé. 2 týdny na to ji povadly listy a když jsem ji vyndala z nádoby zjistila jsem, že kořeny jsou suché a tenké jako papír, ale i přes to rostlince začíná růst nový list. Chtěla jsem se zeptat co mám s rostlinkou dělat a zda by pomohl nový substrát. Jsem začátečník.

Ty kořeny neodešly suchem ale právě naopak. Potom pokud substrát vyschne jsou jako papír.


stř 29. úno 2012 8:06:50
Profil Zobrazit autorovy stránky

Registrován: úte 28. úno 2012 17:47:57
Příspěvky: 9
Příspěvek Re: Uschlé bílé kořeny